Me and my girl

lördag 2 november 2013

Premiär

Igår bjöd vi över Fia och kidsen på middag och sleepover. Nikki ville så gärna ha en kompis sova över i nya sängen och jag ville gärna dela en flaska vin med en kompis :)
Tre barn bäddade ner sig i sängen och somnade sött och vi satt uppe länge och snackade skit och kollade på film. Baksmällan 3, längtar till nästa ;)
3an var sådär tyckte jag men det lutar åt att nästa blir grym ;)

Idag skulle nikki och jag åka in till stan och fika men på vägen in blev jag sugen på bio. Åkte förbi och kollade vad som gick och köpte biljetter till turbo. Tog en snabb lunch innan filmen började.
Nikkis bio premiär gick bra, det var väl dock en tabbe att det var en 3D film , lite knepigt och läskigt ibland!
Dessutom var hon så trött att hon somnade i mitt knä en stund ;)
Men mysigt var det!
Tänk så stor hon blivit vår lilla tjej! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar