Me and my girl

torsdag 13 december 2012

Trött

Nu är jag slut.
På riktigt tror jag.
Vet varken ut eller in men kan iaf andas ut vad gäller Nikkis rum, hon sover där inatt! Synd bara att jag inte haft tid att fixa sängen :( ser inge bra ut!

Imorgon vill chefen ha ett besked vart jag vill jobba från februari. Tyvärr lockar inget av det hon erbjudit. Ska man chansa ändå? Det kanske är bättre än man tror? Eller ska jag se det som en utmaning? Dom vill ha någon som är drivande och framåt och så har dom valt mig. Borde jag då se det som en utmaning att försöka få lite fart och driv i en avdelning som jag nu upplever väldigt "bekväm"?!
Hmmm får sova på saken helt enkelt !

Har ingen vidare luciabild på nikki att bjuda på , hon ville inte vara med på bild idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar