Me and my girl

söndag 9 december 2012

Jobbet

Om ni undrat vad som händer på mitt jobb så är det som så att avdelningen som jag jobbar på läggs ner i februari.
Barnen ska placeras ut på andra avdelningar och för oss personal väntar samma sak. Men inte på samma avdelningar som barnen som det ser ut.
Jag lider med barnen och deras föräldrar och vissa stunder kommer det över oss att vår arbetsplats ska försvinna. Än så länge får vi ta så mkt annat, funderingar och samtal från föräldrar att man inte riktigt inser att man inte har sin vanliga arbetsplats att gå till inom en väldigt snar framtid.

Det känns för jävligt rent ut sagt! Jag har älskat regnbågen och hade jag inte varit placerad just där med dom kollegor jag haft hade jag troligtvis bytt jobb för länge sen...

Kul julklapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar