Me and my girl

tisdag 25 september 2012

tjejhelg

Det har varit tyst här ett par dagar... brist på fantasi och fullt upp med annat är väl två stora anledningar.
Igår fick jag ett sånt där sms man blir glad av!
Min bästa Elin skrev och frågade om vi var lediga nästa helg och om hon fick komma och hälsa på och självklart får hon det!
Myyyys!
Det blir ev premiärparty på fredagskvällen hemma hos Kathrine. Men då följer Elin med så kör vi tjejkväll all the way!

Skönt att boka in lite roliga saker i höstens kalender oxå, inte bara massa möten och trista saker.

Vad är det roligaste ni har inskrivet i kalendern i höst?

2 kommentarer:

  1. Vi åker på "överraskningsgalej" på lördag, jag vet ju men Lokförarn vet inte. :)
    Vi firar 5-årig förlovningsdag så lite romantik måste det ju till. ;)

    Sen har jag en "återträff" med vänner från grundskolan samma helg som S-näs marknad så då kommer jag upp. "Party" på fredag och mys med syster på marknaden på dagen, för att till kvällen sen ha mys hemma med gubben. :)
    Sen fyller jag ju år (och jag tänker unna mig semester )och då ska vi ev gå på en Jazz och Bluesfestival.
    Sen rä vi inne i november och det är dags att börja tänka på både julkort och julklappar. ;)

    SvaraRadera
  2. Vi åker iväg, gubben och jag, tillsammans med vänner till Stockholm i helgen för att gå och se Jesus Christ Superstar och för att bara umgås och ladda batterierna. Två nätter är bokade på hotell och det ska bli så skönt! =)

    SvaraRadera