Me and my girl

fredag 7 september 2012

Brrrr

Ja brrr så kallt det var när jag gick ner i köket för att sätta på kaffe.
Hösten är här.
Men vet ni?
Jag gillar hösten och njuter av varenda dag som är så där solig men kylig.
En sjal runt halsen och en kopp kaffe mot en solig vägg är underbart!
Det enda jag kan klaga på är att det redan är så kyligt inomhus på jobbet, det drar så man har gåshud på benen hela dagarna. Lägg då till att jag jobbar med kottar som just nu är 1-2 år och vart spenderar dom tiden?
Just det på golvet, tur dom har blöja säger jag!

Ok det finns en nackdel till och der är att efter hösten kommer min hatårstid, vintern. Fy sjutton fryser bara jag tänker på det! Brrrrr!
Men nu välkomnar vi hösten ist!
Ge oss massa sol snälla :)

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig. Hösten är härlig. Bara vi slapp vintern. Hörde någonstans att det skulle bli en mild vinter i år! Håll tummarna!

    SvaraRadera