Me and my girl

söndag 5 augusti 2012

Packar

Imorgon bitti ringer klockan supertidigt som Nikki skulle sagt... Färjan tillGotland går 7.30.

Oj så skönt det ska bli att komma bort, och OJ vad skönt (och GOTT) det ska bli att sätta sig vid dukat frukost bord en hel vecka, det är LYX det!!

Så denna dag tvättas, städas och packas det... Kanske kan jag hinna med att baka något gott till resan oxå?
Resesällskapet fyller ju faktiskt år imorgon och eftersom vissa vuxna har jävligt svårt att bete sig med alkohol i kroppen och förstörde hans och fruns fest igår så kanske lite kakor behövs ;) (det var dock ingen av oss som inte betedde sig).

Bilderna visar min söndag, os, kaffe och massa kläder...


Vad gör ni idag? Börjar ni jobba imorgon?

4 kommentarer:

  1. Jo tack, i morgon kallar jobbet igen, tyvärr. Mer semester åt folket ska bli mitt valspråk när jag blir kung. ;)
    Härligt med resa till Gotland, hoppas ni får kanonväder. Kakor är aldrig fel. :D

    SvaraRadera
  2. Jag har "jobbat" en vecka redan. Dock är det sjuk lugnt. Trist att vissa inte kan bete sig. De borde låta bli spriten då! Hoppas ni får en härlig vecka på Gotland!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr finns det alltid folk till allt.....
    Jag har redan jobbat i två veckor efter min semester men i morgon och på tisdag är jag ledig. På onsdag sparkar nya jobbet igång, ska bli så kul!
    HOppas ni får kanonmysigt på er Gotlands-semester.

    SvaraRadera