Me and my girl

onsdag 25 juli 2012

Strandskräck

I början av sommaren brukar jag alltid drabbas av lite strandskräck... Hur kraftig varierar men det är ju liksom inte superkul att visa upp sin vinterbleka kropp på stranden.
Detta brukar väl dock ha gått över i slutet på juli, om man kunnat hänga på stranden vill säga.
Idag var det premiär för vår lilla familj, fika/lunch nedpackat och iväg!
Jag höll mig likt en pensionär i nikkis solstol och plaskade fötterna medan T och Nikki pinade sig ner i det kalla vattnet.

Mig får ni inga bilder på, men jag bjuder på 2 på Nikki, kan tillägga att dom tagits med väldigt kort mellanrum, hon tokslocknade utan förvarning kan man säga :)

1 kommentar:

  1. vilken sötnos.....ja, ibland somnar de fort och på de mest konstiga ställen....=)
    Kramen

    SvaraRadera