Me and my girl

måndag 23 juli 2012

Att tälta

Tälta eller inte tälta det är frågan....

Jag tycker det kan vara rätt mysigt en natt, kanske två...
Sambon gillar det inte men kan överleva en natt...
Vad Nikki tycker vet vi inte men troligtvis skulle det vara som att få sova i en koja, alltså lite konstigt men typ supermysigt.

Grilla lite korv på en engångsgrill till middag, ta varsin god öl, helst på flaska, nikki vill nog ha festis...
Äta chips och bara mysa....
Ja det låter ju rätt idylliskt, men tänk om det regnar, då är inget av det särskilt mysigt, fast då finns det ju alltid andra lösningar eller hur?!
Vad säger ni? Är det helknasigt att ens tänka tanken att tälta med en 2åribg?
Alltså vi snackar en natt inte en vecka jag är inte helt galen!

4 kommentarer:

  1. Låter inte alls knasigt, tycker jag. Kan tänka mig att Nikki skulle tycka det vore superskojigt. Själv blir jag ganska ledbruten av att sova i tält, har nog blivit för gammal =)
    Däremot gillade jag det supermycket när jag var liten. Numer tar jag hellre husvagnen, vilket jag gillar skarpt.

    Kramen Leila

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte att tälta.
    Men helknasigt är det väl inte, om man gillar att tälta. :)

    SvaraRadera
  3. Vi har ju varit ute en vecka nu, blev först två nätter i tält, sedan tre nätter hos släkt och nu har vi bott två nätter i tält igen. Barnen älskar det och tycker att det är supermysigt! Igår morse sken solen och det blev tokvarmt. Men nog tycker jag ni ska ut en, eller två, nätter. Kolla vädret innan och ta en lagom dag, med varken regn eller för varmt!
    Lycka till! Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Alltså nån natt funkar det väl, och som barn tror jag älskar det. Men ni som har så stor trädgård, slå upp tältet där och testa med lilltjejen först. ;) Det är nog supermysigt det med och om det börjar regna är det ju bara att gå in. ;)

    SvaraRadera