Me and my girl

onsdag 4 april 2012

Påsk

Jag har insett att jag måste skapa lite påsktraditioner, har väldigt dåligt med sådana nämligen :)

Jag gillar påsken, det börjar bli vår och man kan frossa i fina tulpaner! Och godis såklart ;)

Jag hoppas kunna få till en liten påskmyskväll med bästa kompisarna där barnen kanske får gå en liten skattjakt! Hmmm får nog bli imorrn kväll då, måste genast kolla upp det ;)

Blir en lugn påsk annars, tror nikkis kusiner kommer på besök och så blir det påskmiddag hos svärmor.
En tur till mamma får det bli på påskdagen tror jag!

Hur firar ni påsk?

Dagens mission får nog bli att fixa lite påskris, det måste man väl ändå ha? ;)

1 kommentar:

  1. vi blir hemma, påsken är en stor högtid i kyrkan så det blir mycket sång under påskhelgen......vi brukar fira med lite ägg, godis och en och annan sillbit....=)

    SvaraRadera