Me and my girl

lördag 28 april 2012

Ljusare

Vill inte riktigt kalla mig blond än tror jag men det är iaf en början.. Håret var galet slitet så efter lite diskussioner fick Anh klippa av MYCKET hår!!
Just nu känner jag nästan för att gråta en skvätt haha Patetiska människa!!

Ni får ingen efter bild idag då jag inte riktigt är nöjd med stylingen... Brukar vara det men är kanske inte riktigt på humör... Eller saknar jag redan det mörka?
Nej det kan inte vara möjligt..

Imorgon känns det nog bättre!

Så jag säger god natt, kl.23 en lördagskväll... Är ju ändå ensam, N sover och T är inte hemma... Så jag får försöka somna själv idag oxå,,
Crap! Det gillar jag ju inte... Men åhhh vilket negativt inlägg det här blev!
Skärpning!

1 kommentar:

  1. Jag slår vad om att du är jätte fin i håret. Kanske bara lite ovan? Hoppas du kunde sova fast inte T var hemma.

    SvaraRadera