Me and my girl

fredag 17 februari 2012

Underbara fredag!

Skön dag på jobbet, lekte i snön och det var faktiskt riktigt härligt! La mig ner i snön en stund och lät solen värma :)

Åkte förbi "vinaffären" på väg hem och fyllde på förrådet lite... ( ja jag gjorde det innan jag hämtade N för annars kommer jag mitt i maten).
Hämtade Nikki, åkte hem och städade lite och förberedde kvällens middag.

In till badhuset och mötte upp Fia, Staffan och kidsen. Plaskade och lekte. Hem och fixa klart burgarna, kidsen åt först för dom var superhungriga efter badet. Sen fick dom en skål med popcorn i lekrummet medan vi åt.
Barnen har lekt och röjt hela kvällen och vi har haft jättetrevligt. Fia och jag har delat en flaska supergott vin :)

Nu ska jag pussa på T och sen krascha i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar