Me and my girl

söndag 5 februari 2012

Förresten

På tal om melodifestivalen i tidigare inlägg.... Vad fan hände liksom?!
Dessa deltävlingar är ju helt i onödan då det mesta ändå är skräp!! Bättre att visa 12 skapliga låtar direkt istället!
Kvällens besvikelse var helt klart Marie, jag hoppades stenhårt på att hon skulle ställa upp med en bra poplåt men nej då, lika kasst som sist hon var med! Och nej inte ens hon som är typ det snyggaste vi har i detta avlånga land kommer undan med en glittrig kroppsstrumpa, INTE snyggt!

Tror ändå man kommer skaka lite rumpa till Sean Banan ( om inte annat på jobbet), och Loreens låt var ju helt ok. Besviken även på DBA som jag normalt sett gillar men tyckte låten var sådär.

2 kommentarer:

  1. Fast Agnes var ju snygg i hennes kroppsstrumpa i guld förra året. Åh så kan jag inte hålla med om att Marie var lika dålig som sist. För förra gången tyckte jag hennes låt var bra. Denna var dock väldigt mesig text på. Bäst var de som gick vidare direkt till Globen. Torsten fattar jag inte ens att han fick vara med?!

    Åh jag gillar att de dragit ut på det hela. Jag gillar deltävlingarna så det är fler lördagar med schlager, glitter och glamour!

    SvaraRadera
  2. Jag verkligen älskade Loreens låt...fast jag inte alls gillar henne. Håller helt klart med dig om att det är värdelöst med alla deltävlingar. Blir ju bara halvdant av allt.

    SvaraRadera