Me and my girl

lördag 8 maj 2010

Lördag

Oj vad länge vi sov imorse, tror vi båda behövde det! Låg kvar i sängen och bara myste länge när vi väl vaknat oxå. Såå skönt!

Jag har sen tagit det lugnt hemma hela dagen och när det var dags för middag åkte vi in till strängnäs för lite grekiskt till middag. Det var gott förutom att vi inte fick maten samtidigt, servitrisen hade missuppfattat vad jag skulle ha så jag fick vänta på min mat... inte fick vi någon kompensation för det heller vilket jag tycker var mycket dåligt. Alltid ska det vara nåt...

Åkte och köpte glass till efterrätt som vi sedan åt i soffan framför kvällens GP deltävling i speedway från gbg. Förra året var vi på plats och hade jättekul men vågade inte riktigt åka i år.
Men nästa år kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar