Me and my girl

torsdag 6 maj 2010

Happy b-day to me!

Så blev man helt plötsligt 26... usch jag känner mig gammal! Nu räcker det tycker jag... stopp stanna tiden en stund!
Blev väckt av älsklingen med paket i sängen på morgonen. Sa häromdagen att vi behövde ne stavmixer och det hade han minsann snappat upp och köpt en! Toppen!

Fick efter lunch besök av mamma och brorsorna, Max har nu kommit hem från Thailand och var riktigt brun och fin, och Martin är hemma från Sälen så för ett tag iaf har jag båda på nära håll. Tills Martin bestämmer sig för att dra vidare. Dumt att vara hemma för länge :)

På kvällen var det dags för resten att komma, hela huset var fullt! Kan inte förstå :)
Även fast det är jättetrevligt att bli uppvaktad får det nog snart vara slut på det :) Känns som att man blivit lite gammal för det eller?
Fick iaf mycket fina presenter och blommor och som sagt trevliga besök! Hoppas man hann vara lite trevlig mot alla en stund åtminstone...

1 kommentar:

  1. äh, bli firad är man väl aldrig för gammal för.. Men sen när ditt barn fyller flyttas nog fokus lite till den istället:) då får du fira mors dag istället...

    Jag, Andreas och Albin fyller ju inom 1 vecka allihopa så det har blivit naturligt att släkt och bekanta firar Albin (och vi får hänga med på ett hörn...)

    SvaraRadera