Me and my girl

måndag 2 november 2009

Long time....

I perioder slutar jag plötsligt att uppdatera min blogg och egentligen finns det inget svar på varför, eller denna gång gör det det men mer om det en annan dag!

Ligger just nu hemma i soffan med feber. Usch det är så tråkigt att vara sjuk. Vi har legat här sjuka i varsin soffa i stort sett hela helgen. Hoppas man blir bättre snart. Skulle ju ta influensa sprutan imorrn men har jag feber är nog inte det någon idé.

Har som vanligt när man är sjuk kollat på lite bra och dålig tv. Kollat på Rachael Ray som jag faktiskt gillar men man ser det ju bara när man är sjuk.

Har nog annars hänt ganska mycket på sista tiden, så vet inte vart jag ska börja. Förra helgen var vi bland annat på 1 års kalas hos Noel som fyllt år.
Sen blev det pizza middag med hela familjen Schager/Larsson, lika trevligt som alltid!

Nu ska jag nog gå och hämta lite mandariner, c-vitamin måste ju vara jättebra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar