Me and my girl

fredag 6 november 2009

bättre

Ja nu är jag så gott som på benen igen. Är fortfarande ganska orkeslös märkte jag idag när jag var i affären, trodde nästan jag skulle svimma när jag stog i kassan men jag tog mig ut levande!

har i tristessen av att vara hemma bakat lite äkta nestle tollhouse chocolate chip cookies, absolut bästa receptet ever! Mmmm godaste kakorna :)

Nu har vi precis ätit lite tacos och inväntar nu Idol, precis som de flesta andra som sitter hemma en fredagskväll.

3 kommentarer:

  1. Och hur lyder receptet på de kakorna? Vill ju testa!!

    SvaraRadera
  2. Det var jag som skrev ovan...

    SvaraRadera
  3. Ska fixa receptet Cissi! Håller på att omvandla det amerikanska receptet till svenska mått bara. Halvknepigt men jag återkommer! kram

    SvaraRadera