Me and my girl

lördag 12 september 2009

tvärslocknade

ja det gjorde jag efter Idol igår, skulle kolla på kändisdjungeln efter det men såg väl en 20 minuter innan john blund kom och hälsade på. Förflyttade mig sedan in till sängen och vaknade sedan efter 3 då min älskling kom hem och pussade lite på mig.

Idag har jag mest tagit det lugnt, är så trött! Åkte till svärmor för en fika och sedan fick jag åka och hämta mat till grabbarna som sliter på jobbet denna helg. Vems mat tror ni saknades när jag kom tillbaka och vi skulle äta? Jo min! Bara hamburgaren iof så jag fick äta strips och dricka min cola, åkte sedan förbi donken på väg hem och sa att dom glömt min så då fick jag en och en ynka ursäkt. Inte ens ett erbjudande om något medans jag väntade på min hamburgare eftersom den inte var klar. . Undrar vem som utbildat kassapersonalen på det stället?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar