Me and my girl

fredag 11 september 2009

Fredag!

Uppe med tuppen imorse eftersom det var jag som öppnade. Hade en riktigt lugn och skön dag på jobbet vilket vi behövde efter denna vecka. Fredags fika som vanligt och denna gång var det jag som hade bakat en kladdkaka med daim. Mycket smurrigt!

Efter jobbet kom Fia och kidsen förbi och så åkte vi in till strängnäs och kollade på en förskola som hade utförsäljning på alla saker då de gått i konkurs. Men det mesta var bara skräp och dessutom väldigt dyrt. Så Nova och Noel blev utan nya saker :)
Åkte hem och drack en kopp kaffe istället. Noppe somnade i mitt knä tuggandes på ett äpple. Lillkillen börjar bli så stor och är så underbart söt!

Nu blir det lite mat och sen ska jag bänka mig i soffan till Idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar