Me and my girl

torsdag 23 april 2009

shopping med Karin

Slutade tidigt idag och åkte till Etuna för att umgås lite med Karin. Hennes Peter gör just nu sin praktik i Örebro så hon blev nog glad för lite sällskap. Och eftersom min darling sliter som ett djur med vår v70 så var det ju bara att passa på att ha en tjejkväll!
Vi åkte till Tuna park och letade klänning till Erica och Mathias bröllop. Jag hade ju spanat in en redan men trodde aldrig den skulle finnas kvar men det gjorde den och satt fint gjorde den oxå! Äntligen är det problemet ur världen :)

Blev lite annat shoppat oxå, en skjort tunika, en vardagsklänning (går åt en del på jobbet när värmen kommer kan jag säga)och 3 par skor!

En god middag/fika med mycket prat blev det oxå såklart. Bakad potatis och skagenröra fick min mage smaka på *mums*

När jag kom hem kom äntligen mina luktärtor i jord... det var på tiden.... Hoppas mina tidningspapperskrukor är bra nu bara.

Imorrn är det fredag och jag tror att solen ska skina hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar