Me and my girl

måndag 27 april 2009

Inne

Jag sitter inne och har planering hela dagen. Trist när solen skiner utanför fönstret. Man blir verkligen bortskämd denna årstid med det jobb jag har. Tycker lite synd om alla som varje dag måste sitta inne på ett kontor.

Satt igår länge och njöt av frukosten som Tommys syster Susanne kom med. Satt och diskuterade våran kalas idé... Det vore något att ta tag i :)

När klockan närmade sig 16 hade solen försvunnit och formel 1 var slut på tv. Då åkte vi till Ikea för att handla massa nödvändiga prylar. Kom hem med 3 proppfulla blåa kassar utan en enda nödvändig pryl. Tommy went crazy och bestämde sig för att jag ska ha fest när jag fyller trots att det inte alls var vad jag planerat... Så vi får se vart detta slutar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar