Me and my girl

lördag 9 juni 2012

Student

Dagen började med kaos här hemma så vi höll på att aldrig komma iväg...
Väl i bilen styrde vi mot tuna park för att köpa presenter, eftersom jag visste vad jag skulle ha gick det fort och snart var vi på plats vid utspringet. Hittade både Angelica och kusin Mathias utan problem!
När vi stod där i folkmassorna kom en person som fick mig att typ börja hyperventilera, kändes som ett hårt slag i bröstet och jag ville bara kräkas. Var tvungen att gå bort ifrån sällskapet en stund för att samla mig så jag inte skulle göra nåt dumt...
Shit vad vissa sår är djupa alltså...

Var sedan på firande hos kusin och träffade alla fastrar och farbröder innan vi åkte vidare till Angelicas mottagning.
Det var jättemysigt och trevligt, god mat och trevligt sällskap blir sällan fel :)

Har kikat på lite speedway GP precis och måste ju återigen få säga grattis till Fredrik som idag körde till sig en andra plats, grymt!!
Nu ska jag sova och krama min älskling hårt!

1 kommentar: