Me and my girl

söndag 13 maj 2012

Kryssen

En liten kryssningsresume kanske vore på sin plats :)

Hade ett trevligt dygn ute på havet!
Har fått höra så mkt dåliga raggningsrepliker att jag skulle kunna skriva en riktigt komisk bok tror jag ;)
Många åker verkligen på kryssning med ett enda mål!!

Druckit massa drinkar , vissa goda andra mindre goda men dom gjorde sitt jobb ;)
Skakade rumpa natten lång, bästa dj'n ever jobbade på båten! Damn vilken rolig musik han spelade!

Efter 16 timmar i mina heels bad fötterna mig om att få gå och lägga sig så jag löd :)
Sov galet skönt i den kolsvarta hytten .
Vaknade vid nio tvättade bort det bortglömda sminket, försökte få luv i mina hyttkompisar och gick och åt en god frukostbuffe!! Yummy!

Resten av hemresan satt vi och snackade skit, shoppade loss i taxfreen där vi även sprang på en kompis vi inte sett på år och dagar, kul!!

Var galet trött när vi satte oss på bussen, inte van att festa hela nätter längre ;)

Var dock dålig på att ta kort men ska kolla om T har några!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar