Me and my girl

onsdag 28 september 2011

Kaffe

Tänkte iof mer skriva om bristen av kaffeintag... Sedan jag började
jobba dricker jag plötsligt minimalted kaffe!
Börjar jag 6.30 går jag raka vägen till köket och sätter på en
kopp som jag dricker på golvet med barnen. Börjar jag 9 är det
oftast full aktivitet direkt så då blir det en snabb kopp hemma eller
i bilen.
Nästa kaffepaus är när barnen sover, vid 12 ungefär, om alla sover
vill säga.... Det händer dock inte så ofta...
Vi har inget personalrum utan har rast i lekhallen...
Så dom som påstår att dagisfröknar bara dricker kaffe hela dagarna
borde komma till mitt jobb och se hyr mkt kaffe man dricker!
Brukar försöka ta en kopp till mellis oxå men oftast hinner det bli
kallt för det kommer så mycket emellan...

Nej ni när nikki badat och somnat är det jag som sätter på en
stooor kopp gott kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar