Me and my girl

måndag 18 juli 2011

Skrivlust

Nu har jag drabbats av skrivandets lust igen men vet inte vad jag ska
skriva om.... Det kan alltså hända att det dyker upp ett och annat
intressant eller mindre intressant inlägg här framöver.

Bristen på inlägg det senaste året har många orsaker... Vissa
roliga andra mindre roliga...
Hur som helst så tror jag att jag återupptar bloggen nu.
Det kommer ju trots allt hända lite i mitt liv nu när jag snart ska
börja jobba igen... Märklig känsla... Känner mig inte färdig med
det här mammalivet man lever med en liten... Kanske får jag
fortsätta det tåget en annan gång..
Längtar dock efter mina kollegor som jag hade en underbart rolig
torsdagskväll med här för någon vecka sedan!
Men jobbet i sig ska jag vara ärlig att säga att jag är ganska
tveksam till... Kommer jag ha energi och ork till Nikki när jag
spenderar hela dagen med 16 andra kids i hennes ålder?!
Vad vill jag annars göra istället?!
Gaaahhh blir galen!

2 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att veta vad man vill göra med sitt liv, det vet inte jag heller.

    Eller joooo, jag skulle vilja spritsa cupcakes och sippa kaffe med dig hela dagarna :)

    Kram på dig sötnos!

    //Elin

    SvaraRadera
  2. Hur ska vi lösa det då?! :)

    SvaraRadera