Me and my girl

lördag 8 januari 2011

Nya kläder

Tog en snabb sväng ner på stan idag, skulle behöva en längre stund
för att uppdatera min garderob för den saknar det mesta just nu.. Men
jag kände mig stressad och Nikki var med i bil stolen så jag letade
efter mycket letande fram ett par jeans i lämplig storlek. Fanns ett
par i hela affären... Dom satt skapligt på mina spaghettiben och
relativt tajt över den numera icke existerande rumpan och var dessutom
halva priset på så jag slog till. Då säger idioten i kassan "tänk
på att byxorna töjer sig en storlek"... Höll på att bryta ihop
(varför vet jag eg inte)... Vad ska jag göra då? Får kanske kolla
in barnavd nästa gång...

2 kommentarer:

  1. Vad har du för tumstorlek? Jag tycker alltid bara att jag hittar pyttesmå i 25tum när jag är ute och letar åh då har jag ändå gått ner så jag har 28tum... Du får lämna Nikki hemma och komma till Stockholm och leta.

    SvaraRadera
  2. Köpte ett par 25 nu får se hur mkt dom töjer sig.. Var ju ganska utplockat så jag lyckades hitta det enda paret som fanns kvar :) ja jag får göra det nån dag när tid finns :) kul att se er en stund igår!

    SvaraRadera