Me and my girl

tisdag 25 augusti 2009

vaken natt

Hade en riktigt vaken natt i söndags efter att ha kommit hem från Hudiksvall. Trodde jag var trött men låg och vred och vände på mig i en evighet kändes det som. Man får ju lite panik när man inte kan sova och vet att klockan ringer klockan 5.oo så jag bestämde mig för att inte kolla på klockan hela tiden för då blir jag bara ännu mer stressad när jag inte somnar. Men tillslut tänkte jag att nu kollar jag och sen måste jag somna, då var klockan 04.05!!! inge vidare. Så jag tror faktiskt inte att jag sov något alls den natten. så natten tills idag sov jag så djupt så djupt, vaknade först när klockan ringde!!!

Försöker njuta av den sista värmen nu på dagarna, men ska erkänna att det är lite tråkigt att det varit så fint väder nu efter semestern. Lite sommar och sol hade man ju velat ha när man var ledig oxå.
Jaja hoppas på en riktigt fin höst nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar