Me and my girl

tisdag 3 februari 2009

det är ju underbart

att vakna klockan 05.05 av att klockan ringer och man dessutom känner att man har en sån där grymt härlig dånande huvudvärk.... Pallrar sig ut i hallen och brr, shit vad kallt det var idag... hmm konstigt. Tar på sig kläderna och går ut för att starta bilen... brr igen! -13 grader!!! Ahh no!! Jag vill inte, och genast blir jag på grymt dåligt humör. Jag hatar att frysa och jag vet att jag gnäller men det är ta mig f-n det värsta jag vet.

Går in, kladdar på lite smink och åker till jobbet. Börjar dagen men en ipren och en stark kopp kaffe, jag ska ju härda ut till klockan 21.00 ikväll! Ska de där sista timmarna lära mig HLR för kids, mycket bra, bara hoppas att man kan ta in något efter en hel dag på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar