Me and my girl

lördag 6 december 2008

sliten
















Lite halvsliten idag... Att gå på personalfest efter att h avarit vaken sedan 5 på morgonen brukar aldrig vara någon hit och inte heller denna gång, eftertröttheten har slagit till och det ORDENTLIGT! Skulle jag inte sitta med datorn i knät skulle jag somna. Ögonlocken väger bly!
Kvällen var i vilket fall som helst trevlig, många skratt åt lite överförfriskade kollegor blev det :)
Julbordet gick att diskutera och likaså desert bordet, min tallrik med godsaker hamnade dessutom på golvet, gissar att Fia säger no comments about that :)
Slapp ju Bengtzings hyperaktiva uppträdande men möttes ju istället av vad man kan kalla hennes manliga motsvarighet, även kallad Bengt Dahlkvist. Det var han som guidade oss genom kvällen och ledde diverse olika tävlingar som konstigt nog vi "fröknar" hela tiden vann. Jag tror han gillade oss skarpt. Fick se lite uppträdanden av Fantastic Four och Peter Wahlbeck innan vi skakade rumpa till DATE. Damn vilket drag det var! Men som vanligt så snålar chefen in på både sprit och buss så vi var tvugna att åka hem mitt i showen. Och i och med det tömdes halva dansgolvet.

Idag har vi sjungit ja må hon leva för Nova som fyller 7 år idag! Efter det blev det en välbehövlig pizza och nu planeras soffläge för resten av kvällen. Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar