Me and my girl

måndag 4 augusti 2008

Back to reality

Att gå upp halv sju imorse var inget jag direkt längtat efter.... Trött som bara den var jag och det snoozades mer än ett par gånger innan jag till slut pallrade mig ur sängen.
Kom till jobbet och möttes av fint blommande solrosor, äntligen har vi lyckats med vår plantering. Vi sår alltid blommor på våren men brukar aldrig hinna se dom blomma då dom alltid slår ut på semestern... men i år så :)
Ska erkänna att det var ganska skönt att komma tillbaka till lite vardag igen, bara att komma hem och laga lite vanlig vardagsmat var helt underbart! Är så sjukt trött på allt vad snabbmat heter. Tycker ju jättemycket om att laga mat men av någon konstig anledning blir det mycket skräp på sommaren.... kan det bero på att vi var utan spis en vecka? :)

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt med vardag igen, även om det varit skönt med semester och jag inte skulle tacka nej till en vecka till.

    Tack för den underbara korgen med filtarna och ljusen! Kommer att bli fin fint på vår altan sedan!

    kram Cissi

    SvaraRadera