Me and my girl

tisdag 10 juni 2008

Drömmar


Jag drömmer om ett eget café, det har jag gjort länge. Ett alldeles eget ställe där jag kan baka goda pajer och söta cupcakes. För att baka är bland det mysigaste jag vet. Det ska vara ett ställe dit folk kan komma bara för att ta en kopp kaffe och slå sig ner och njuta en stund. Mysigt ska det vara, gärna med massa kokböcker och tidningar gästerna kan bläddra i. För kokböcker det är en annan sak jag bara älskar. Man ska gärna kunna sitta ute, det är lite av charmen tycker jag. Hur det ska se ut vet jag bara i mitt huvud... svårt att sätta det på pränt. Jag återkommer!


Drömmar det ska man ha, det är viktigt, men dom är även till för att förverkliga och uppleva. Sen vi köpte vårt hus förra sommaren är det här en dröm som vuxit sig starkare och den har även på senare tid fått sig en liten plan... Mer om det en annan dag!

1 kommentar:

  1. Låter som ett mysigt cafe! Dit skulle jag gärna gå :-)

    SvaraRadera